1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Vzpomínka na mé syny..

Jsou to už roky -zase je tu Listopad .Stále se snažím vyrovnat s představou proč mi tolik  scházíte.. .Proč vše bylo a už není. Stýská se mi po každém dnu  co jsme  společně  prožili  moji milováni  kluci  Rostíku  a  Petko .Když zavřu víčka , jste se mnou jste  tady. Jste se mnou dál  v mých  vzpomínkách , neodejdete  mi -nepustím vás. Mám  vás  moc ráda ,vaše mamka.

 

6 komentářů:

  1. Bětuško, zdravím.To musí být moc bolestné, ani si to nedovedu představit. Mě zemřela vloni mamka a nemůžu se s tím vyrovnat, moc mi chybí.Přeju Ti hodně sil, napsala jsi moc krásnou vzpomínku. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné vzpomínky. Nejsmutnější je, když rodiče přežijí své děti a plně chápu Tvůj stesk a bolest. Mně letos , zrovna v den padesátin mého nejstaršího syna, zemřela milovaná sestra také se s tím nemůžu srovnat. Tak vzpomínáme.

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško,smutné vzpomínání.Vůbec si neumím představit tu bolest,když matka přežije své děti.
    Soucítím s tebou.

    OdpovědětVymazat
  4. Moje babička říkávala,že rodiče se nemají dívat do hrobu dětem.Je to moc smutné.
    Já dnes vzpomínám na své rodiče.Můj taťka zemřel mladý,mamka minulý rok.Na Moravu už se nikdy nepodívám,ale vzpomínky mi zůstanou...
    Přeji Ti krásné dny s vnoučaty a pravnoučaty ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata já vám všem moc děkuji jo je ten život nespravedlivý ALE NEDÁ SE VRÁTIT ..

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná vzpomínka a hodně smutná.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...