1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Výzva Jarušky 4 volné téma..

Tak to jsem nafotila  ve  městě  Frýdek  Místek   jenom  telefonem   náměstí .V pozadí věž  kostela  .

Tady  to je  v párku  .














U nás  na vesnici kostel  a památník..



Tak  jsem  si nazdobila   květináče  na schodech a  truhlíky na  pergole..










Mráčky  na  obloze  fotila  jsem  ze zahrady bylo   to moc hezké  jak  byl vítr a mráčky se   pohybovali .










 
Javor   má   nádhernou  červenou barvu..


Dub  má vždy  tak krásnou barvu   žlutou  než  opadne  roste nám uprostřed zahrady 









Tady  byl den  20 10 2021  ještě  teplota  ukazovala  25  st  .
Náš  pejsek  Ben..








9 komentářů:

  1. Bětuško, pokochala jsem se Tvými fotkami. Moc hezké, a Tvoje podzimní truhlíky a květináče se mě moc líbí. Zdravím a posílám pac pejskovi. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško nádherné fotografie.Ve Frýdku Místku jsme byli při naší dovolené v Beskydech.Zahradu máš i na podzim krásnou a podzimní truhlíky a mísy jsi krásně nazdobila.
    Pejsek tomu všemu korunuje.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Frýdek Místek je hezké město.Fotky jsou krásné i výzdoba.Máš krásnou zahradu i na podzim Bětuško.A ty mraky jsou úžasné...🍁🍁🍁

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško to jsou moc krásné fotografie. Ve Frýdku-Místku jsem byla tak před padesáti lety švagrovi na vojenské přísaze... Z města si toho moc nepamatuji, ale je tam krásně. Hezky ses popasovala s výzvou a krásné fotografie pořídila. Moc Ti děkuji za účast a přeji Ti krásné podzimní dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuško skvělé fotky. Krásně jsi pojala Jarušky výzvu. Máš krásně nazdobené truhlíky, no nejhezčí květinka je ta chlupatá ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky,jsi šikulka Bětuš ☺

    OdpovědětVymazat
  7. DĚVČATA moc děkuji vám všem společně za milé komentáře ♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, tak ty první fotky jsou v Místku podle náměstí, to je na Moravě, pak přejdeš Ostravici a jsi ve Slezsku (Frýdek). Moc hezké fotky a počasí bylo parádní. Knoflíky furt padají a já je nestačím chytat. ☺ ☺ ♫ ☼

    OdpovědětVymazat
  9. Hani moc děkuji také je to tak přejdeš řeku a je Frýdek a Místek já to mám všechno společné ha ha a knoflíky chytej...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...