1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Výlet neděle 4.7.2021



Výlet Rožnov pod Radhoštěm   ukázka   z vystoupeni   programu   je krátká ale   bylo tam  moc hezký.. 





6 komentářů:

  1. Bětuško,musel to být pěkný zážitek.V Rožnově pod Radhoštěm jsem byli ve skanzenu a toto je myslím z něho.
    Moc krásné.
    Měj hezký sváteční den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji zdravím jo bylo tam super jo je to tam ten skanzen .

      Vymazat
  2. Bětko, ráda jsem se podívala na Tvoji ukázku a fotečky. Báječné ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji za návštěvu na mém blogu zdravím

      Vymazat
  3. V Rožnově jsme byli mnohokrát,protože se tam vdala dcera.Byla jsem nadšená ze SKANZENU.Moc mi chutnaly "frgále"
    Přeji krásný den,Bětulko ☺

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Něco ze zahrady jsem nafotila

 Tak mi to kvete na zahradě  no  ještě  mi to  všechno nerozkvetlo   jde to  nějak pomalu .Macešky jsou krásné  tak jsem je tam nechala  jen...