1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.




















Kávička  a   dortík   nám chutnal..
Klikni  2  krát   na video spustí se..
 



12 komentářů:

  1. Bètuško, zdravím. Tak to byla krásná akce pro celou rodinu, to si musel užít každý. A to vyžití pro děti - nádhera...Tam bych si chtěla hrát i já ! Měj se hezká. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Leni moc děkuji za milou návštěvu hezký den přeji ..

    OdpovědětVymazat
  3. Tomu říkám nádherný den pro všechny.Jasmínka je krásná holčička.
    Na jedné fotce tam sedí na louce lidé.Myslela jsem,že jsou tam rozházené papíry od jídla.Dost mně to zarazilo.Nakonec se ale ukázala pěna od hasičů.Tak se mi ulevilo ☺
    Přeji další tak krásné dny Pá Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji za návštěvu zdravím jo byla to pěna děti měli radost..Také krásné dny přeji

      Vymazat
  4. Bětuško,to jsou krásné fotografie a Jasminka kouzelná blondýnka a prababička snad vůbec nestárne.Byla jsem v týdnu na návštěvě u bývalé kolegyně je ji 81 a s manželem hlídají pravnoučata.Říkala,že těmi dětmi mládne.A má pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji to víš nesmím stárnout aspon že si to ještě užívám tak mám plno radosti jo je to taková naše princezna Jasmínka a děkuji za pochvalu ale stárne babka ,

      Vymazat
  5. První komentář patří k novějšímu příspěvku,kde se mi pořád ztrácel.
    Takové akce jsou moc pěkné,kdysi jsme je rádi také celá rodina navštěvovali,ale teď nějak u nás nic není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu jsou super akce nebylo to daleko od nás jezdíme tam na Olešnou tak je to hned .

      Vymazat
  6. Super akce Bětuško,to jste si určitě i tancovali.A děti si to užily..😄😄😄

    OdpovědětVymazat
  7. To byla jistě parádní akce ⚛ ღ ♥ ty koule jsou super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji jo koule to bylo super děcka měli radost

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...