1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Sobota  17.7.2021  výlet  do  Palkovic  byl tam festival   dechovek   pivní a gulášové  slavnosti  a nádherné  bylo také  pro děti  kde si mohli  hrát   prolézačky, pískoviště  moje pravnučka   si to užila a já sni   také  .

Tady je s  maminkou a  babičkou.


Já s Jasmínkou.

Jasmínka  s babičkou.







Jasmínka s  maminkou.
Šikulka  všude  vylezla.



 Klikni  2  krát  na video spustí se..






10 komentářů:

  1. Bětuško Jasmínka je hotový andělíček a má krásné jméno, jasmín je můj oblíbený... Prima akce pro celou rodinu. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Leni moc děkuji za Tvoji návštěvu jo pravnučka šikulka a to má jeden a půl roku akce byla super máme to do Palkovic kousek od nás jezdíme tam i na Olešnou..

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jste si to všichni užili Bětuško.Jasmínka roste,je to krásná holčička....💙😄

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško Jasmínka je takový andílek-moc hezká holčička. Prima akce

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím,že jsi s Jasmínkou šťastná.Je opravdu krásná holčička.
    Přeji hodně společních dnů ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji děvčata vám všem za návštěvu blogu a milé komentáře zdravím..

    OdpovědětVymazat
  7. Jejky Bětuško to už je slečna, nádherné holčička, máte to v genech, máma, babi i prabábi samé kočky ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danulko děkujeme jo už je slečna malá Jasmínka roste nám to teda ..

      Vymazat
  8. To je krásná malá princeznička, výlet byl určitě super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Leni děkuji jo je šikulka malá a jak kecá

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...