1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


Zamrzla  Vltava   v roce  ještě 1954 
Ty  obrázky  jsou  z různých časů..

To byla  doba   i  kočárky  na  ledu   to teda  byl  mráz,,,





Dnes  to  už  neuvidime..



Já jsem se v takovém kočárku  vozila  ,,






 

7 komentářů:

  1. Bětuško,to jsou úžasné fotky,to tedy koukám.Určitě byly zimy našeho mládí úplně jiné.Vůbec jsem si neuměla představit,že by nebyl sníh a nebo led.Pořád jsme lyžovaly a bruslily.Poslední roky zima vůbec není,aspoň tady u nás.Taky bych se měla podívat po starých fotkách.
    Děkuji,za připomenutí časů minulých

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško zdravím a děkuji to máš pravdu že zimy našeho mládi byly krásné a to jsme neměli oteplovačky snih byl na teplácich sama klole ale bylo super..

      Vymazat
  2. Bětuškou za našeho dětství byly kouzelné zimy.Ve škole jsme měli uhelné prázdniny,cestou ze školy jsme sáňkovali na aktovkách ,doma byl potom mazec.😀 Ale bylo to krásné.Teď mají děti koronové prázdniny a sedí doma u počítače.☃️☃️☃️ Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško jo jo bylo krásně maš pravdu aktovka byla klouzak já si spominám jak můj syn Petr byl prvnák a vzimě přišel bez aktovky no klouzal se a zapoměl na ni ale dnes ty děti toho nezažiji u nás aspon máme snih na horách tak vnuk Tobik aspon tady sankuje a pravnoučatka také bydli tady kousek od nás..jo jo ty počítače to děti láka a sedi doma,,

      Vymazat
  3. Bětuš,připadá mi,jako by naše zimy byly krásnější.Já jsem moc ráda bruslila.V Otrokovicích bylo tolik možností pro bruslení.Toužila jsem po krasobruslařských bílých botech.No,každý jsme měli svůj sen.
    Přeji krásný den,Bětuško ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko dik za komentář jo také sem rada bruslila bydlela sem za mláda v Karviné tak jsem chodila na zimák randilo se tam ha ha Evičko máš bloger ja se na ten odkaz nedostanu k Tobě..dej vědět

      Vymazat
    2. Jo,jo,taky mi mládenec nosil brusle ☺ ☺ ☺

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Něco ze zahrady jsem nafotila

 Tak mi to kvete na zahradě  no  ještě  mi to  všechno nerozkvetlo   jde to  nějak pomalu .Macešky jsou krásné  tak jsem je tam nechala  jen...