1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Milé  děvčata   přeji  vám krásné  Vánoce,pohodu a  klid hlavně zdraví,  tak já  mám   všechno nachystané  už   jenom  budu  odpočívat   a čekát  na  dětičky   děkuji vám všem za  milé  přátelství  tady  na  blogeru   opatrujte se..

Tak  aspon něco  jsem  napekla   nemám toho   tak moc  letos , jsem neměla  pomocníka Tobiaška  ha ha  ha .





















 

6 komentářů:

  1. Bětuško,máš to doma moc pěkné,krásně nazdobené a načinčané.
    A toho krásného cukroví,Mně ještě čeká nějaké sladké pečení,protože se u nás všichni sejdeme 26.12. a chci upéct ještě dort a kremrole a nějaké slané pečivo.
    Přeji Ti krásné a šťastné Vánoce v kruhu tvých nejbližších.Hezky si to užijte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji i tady na blogeru popřeji i já Tobě krásné vánoční svátky s rodinkou no přijede Tobišek a dcerka tak se už těšim že budeme společně jak na štedry večer tak i ná svátky pak přijede na 1 svátek vnuk s přítelkyni a vnUčka s rdinou je tady kousek od nás tak bude veselo Mikulášek Jasmínka ta bude mit v lednu 1 roček tak se těšim jak se bude těšit na stromeček Jitulko moc děkuji za tvé krásné netové přátelství a budu se těšit na tvé nádherné fotečky opatruj se i tvoje celá rodinka děkuji..

      Vymazat
  2. Bětuško,jsi šikulka.Já mám upečeno jen pár druhů.Těším se na vánočku(a salát ☺).Skoro nic nepřipravuji.Jsem zvyklá,že se 25.12.scházíme tady u nás.Letos to nebude.Nejsem hypochondr,ale moje zdraví je špatné,nemůžu se kontaktovat s více lidmi(navíc všichni pracují v kolektivech dalších lidí...)
    Přeji Tobě i celé rodině nádherné svátky a hlavně zdraví v roce 2021.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko moc děkuji za tvůj pozdrav ano je to zlá doba když se nemůžeme setkavat ale děti nás navštěvuji tak aspon se vidime jsme vpořádku pořeji já Tobě krásné Vánoce a hlavně zdraví děkuji.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Danulko moc děkuji hezké svátky popřeji ,,ŠAK SI JEŠTĚ ZAVOLÁME

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...