1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Zdravím  dnes  u  nás  prší  a  prší tak jenom  par  foteček  posílám .



Toho  listí   ale   zase   máme  .



Kapičky  jsou   krásné  .



Javor  opadal  už..







Tak mi   to  zase  kvete..

To mám  malinkou   orchideji   .
A tady   nahodila   poupata  zase  rozkvete ..

 

11 komentářů:

  1. Bėtuško pėknė fotíš.A orchideje krásné.Také mi nasazují nové květy i vánoční kaktus.U nás už prší nėkolik dnū všechno je podmáčení.Opatruj se a mėj se hezký.🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji no to už nebude jiné to počasí pak napadne snih ještě to listí musíme pohrabat ale jak prší tak manžel to nemůže traktorkem to posbírat musime počkat.. 💓💓💓💛 💚 💙 💜

      Vymazat
  2. Nádherné Orchidejky máš tebe mají rády Bětuško ty moje teď odpočívají no pane jo toho listí tedy😁ale zahrádku máte jinak krásnou u nás pršelo jen ráno a pak celý den sluníčko svítilo🌞🥀 🌸💖🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji za milé komentáře ale toho listi teda máme dnes už neprší tak doufam že to aspon o vikendu posbírane ahoj pa 🌸💖🌷 🌸💖 🍓

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. 🌸💖🌷 🌸💖 🍓 Slavinko moc děkuji ..

      Vymazat
  4. Tady je pořád ještě mlha.Ráno nebylo vidět na krok a bylo -3°C.No,nic.Lepší už to nebude.
    Krásně mi kvetou tři orchidejky(4 mají nasazeno,jen jen se rozvinout).Nejvíce mi jich dala vnučka.Říká,že kvetou tak krásně,protože jsou darovány z lásky ☺ Mám z nich velkou radost.
    Bětuško,přeji krásný den ve zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Evjčko moc děkuji za milé komentáře u nás už dnes neprší orchidejky mi se tu daří mám to ve verandě opatruj se .. 🌸💖🌷 🌸💖 🍓

    OdpovědětVymazat
  6. U nás také pořád pršelo,ale včera bylo nádherně,tak jsem rychle prala.Dnes ráno na nule a celý den velká inverze.Hrabat listí ti nezávidím,máš velkou zahradu.My jsme jezdili vždy pomáhat hrabat k dceři na zahradu,byla u toho legrace.Mně konečně snad vykvetou orchidejky,díky zálivce Ivetky.Myslím,že to vyjde tak na vánoce.
    Bětuško,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jittuško moc děkuji za komentík a listí něco pohrabala dcerka a pak se to traktorkem posekalo a orchidejky nech Ti kvetou krásně ..🌸💖🌷 🌸💖🌷

      Vymazat
  7. Ahoj Bětuško, nádherné fotečky *****************

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...