1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.


Vzpomínka  2.11
Jsou  to  už roky -zas je tu  Listopad.Stále se snažím  vyrovnat s představou  proč mi  tolik   scházite.Stýska  se mi -po tom co bylo.Stýska se mi -po každém dnu.Kdy spolu -nebyly jen sny.Když zavřu víčka, jste  se  mnou ,jste  tady  .Vmých   vzpomínkách a v mém srdci..

 

12 komentářů:

  1. Je to velice smutný čas pro tebe.Je mi to líto.

    OdpovědětVymazat
  2. Bětunko moje milá je mi to opravdu strašně líto cítím s Tebou ;-( Drž se přeji hodně síly i já za Tvé milované syny zapálím svíčku.😢💕😢😢💕😢

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji za komentář je to smutné a ta bolest zůstava stále ale život jde dál a děkuji za svíčku zapalenou .💓💓

      Vymazat
  3. Betka je mi to ľúto....ako som videla Tvoju obrázkovú spomienku a čítala Tvoje písmenka, tak som sa rozplakala....Dávaj na seba pozor...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slavko ja moc dakujem za tvoj komentár a ja stále pláčem nevrati sa to už ♥♥

      Vymazat
  4. Bětuško je mi to moc líto a cítím s Tebou....až budu zapalovat svíčky,tak zapálím i pro Tvé syny a již budou i v mém srdci...přeji hodně sillll.....................

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko já moc i tebe děkuji i za zapalene svíčky a také se opatruj ♥♥

      Vymazat
  5. Bětuško,hodně smutná vzpomínka,jsem tuhle dobu pořád naměkko,moje slzy jsou teď pro tvé syny,Je mi to moc líto,že máš takové soužení.
    Opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško je to smutná vzpomínka co bych za to dala aby tu semnou byli a ty slzy mám pořád nejhorší je to vnoci jak nemůžeš spat nic nevrátiš.♥♥

      Vymazat
  6. Bětuškou kræsná a smutná vzpomínka.Opatruj se.💙💙💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIndřiško moc děkuji jo je to smutné a ty jsi vždy byla od toho začátku vzpomináš si jak si mi dělala tu fotečku .. mám to pořád schované ..♥♥

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...