1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Vzpomínka   na dovolenou   rok  2005   z vnoučaty  bylo jim   10 let  a   6  let   to je  doba  teda   dnes jsou  dospělí   a vnučka  má   už  své  dětičky   3 letého Mikuláška    a  8  měsicu Jasminku   to za   chvílku   budu   možná  chodit    ja  s pravnoučaty  


Tam je  manžel  
Honzík   







To   mají  nejraději svíčkovou .
Markétka 
A tady  je cenik kolik  to stálo   pivo   18 kc   




 

9 komentářů:

  1. Pěkná vzpomínka na dovolenou milá Bětuško:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se picnu Bětuško teď to čtu, to je vnučka která má už své děti hihi...letí to tedy viď :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko jo to je od Mikuláška maminka to neni ani pravda že jak to letí ..Fotky jsem vyhrabala ještě jak sem ukládala na CD chtěla dcerka nějaké fotky od děti tak jsem to i sem vsadila budou mít vzpominku ..

      Vymazat
  3. Bětuško,to jsou hezké vzpomínky.Máte všichni na co vzpomínat.Já jsem začala jezdit na dovolené s vnoučaty od roku 2008,kdy jsem šla do důchodu,to bylo vnukovi 6 a vnučce pět.Syn měl teprve roční dcerku,ale později se mnou jezdily i jeho holčičky.Také moc ráda na ty dovolené vzpomínám.Hrozně to uteklo.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitulko jo aspon budou mít památku na babičku a dědu kdr jsme je vodili ..děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné vzpomínání.Bouzov je nádherný, jen se tam nějak nemůžeme dostat. Je to pro nás daleko, tedy na ubytování s tím je to letos špatné..Hezká vzpomínka i fotky a přeji příjemné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko ano je to tam krásně ale letost ani nikam nejedeme sedime doma a to jsou stare fotečky ještě s vnoučaty ..moc děkuji

      Vymazat
  6. Bětuško Bouzov je překrásný.Také jsme tam jezdili když jsem měla malé kluky.Ve věží chodila bįlá paní a cinkala klíčma.Teď rádi jezdíme do Hradce nad Moravici a na Raduň.Je to blįzko a je tam nádherně po...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou vzpomínky jak jsme jezdivali s vnoučaty to byli ještě mali ale aspon jsem se zasmála jaka to byla moda v roce 2005 ty široke kalhoty a zase to jde do mody ha ha ,

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...