1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.
 Tak  mi  zase   hezký   další  rozkvetlo   na  záhradě..Azálka 


Zase    šišky   jsou   do  modra..





Šeřík   ve skalce 

Přitka   hezký  kvete  




Rozkvetlo   mi  to  bíle  srdíčka..


Modřín  


5 komentářů:

  1. Bětuško,krásně ti zahrada kvete.Azalka má nádhernou barvu a modré šišky jsem snad ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitulko moc děkuji jo šišky krásně rostou a to mám v truhlíku neni to v zemi azálka má krásnou barvu je to nízká azálka velké keře byli už stare tak jsme to vykopali ..

    OdpovědětVymazat
  3. Parádně Ti to vše kvete Bětuško, krásná zahrada 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhernou zahrádku máš, vše Ti pěkně Bětuško kvete opravdu super, modré šišky neznám ty vidím poprvé hi,hi.🌹

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...