1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.
 Tak mi  to  tam kvete   všechno ..
 Nádherné  šišky   na  stromečku  



 To jsem si  vysadila   na schodišti   do domů..
 To se pak krásně rozroste..









 Šeřík mi teprve   nakveta  je  to  ve skálce   miniaturny  ,,






 Javor  už  dostal krásnou   barvičku..
 To jsou  srdíčka  nálokdy    mi rozkvetou   přes  zimu  zmrznou   tak  aspon tolik   mám..co rozkvetlo  




 Muškátky   mi také  teprve  kvetou  



9 komentářů:

  1. To je krásy Bětuško,máš nádhernou zahradu...

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc krásnou zahradu a pěkně ti kvete. Já mám šišky na vysokém smrku před okny také, ale ze sousední zahrady
    ...krasne dny

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško,máš nádhernou a velkou zahradu a co všechno na ni máš.Teď si ji užiješ,je zatím pořád hezky.Ani nemusíš nikam jezdit.

    OdpovědětVymazat
  4. Bětunko, máš moc krásnou zahradu, paráda, hezký víkend 💕🌻🌹🌺🌞🌹💕

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata moc vám všem děkuji za milé komentáře💕🌻🌹🌺🌞🌹💕

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně Ti to roste i kvete. Já jsem si květy pažitky natrhala do vázy. Orlíček mám i růžový...srdcovku také růžovou. Vypadá to také zajímavě a mezi kopretinami působí opravdu krásně. Máš to moc krásné Bětuško. Přeji Ti, ať to pěkně roste a máš ze zahrady jen a jen radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko moc děkuji za hezké komentáře zdravím 🌹🌺🌞🌹💕

      Vymazat
  7. Máš to moc krásné Bětuško,všechno a ty šišky jsou nádherné.Překrásná zahrada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🌹🌺🌞🌹💕Jindřiško mo děkuji ale mohlo by se oteplit zdravím.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...