1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Sousedský Velikonoční jarmark 30.3.2024


 
Veronika   vyráběla  krásné šperky z minerálů



Dětičky si vytvářeli   ozdoby a  malovali  vajíčka  

Jasmínka   moje pravnučka  byla šikovná  vytvářela ozdůbku ze dřeva 


tady je s babičkou 
má to moc hezké  




To je  pravnouček Mikulášek  ten si tam lepil nálepky na ruce..
Bylo i občerstvení 

Jasmínka s maminkou 

Tatínek od Jasmínky a Mikuláška ten vytvářel pištalky 

pak  zase  vystřihovala  nálepky 





5 komentářů:

  1. Moc krásné fotografie. Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Také u nás byly podobné akce,ale co vnoučata vyrostla už na ně nechodíme.
    Bětuško,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky jarmark Bětuško.A Mikulášek s Jasminkou rostou jako z vody , krásné děti 🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Bětuško, to jste si tedy užili a dětičky moc šikovné, zdravím a měj krásné dny.🌼🌻

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata děkuji za komentáře jo bylo super ty moje pravnoučatka už rostou

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...