1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

🎄🔔🎄🔔Něco málo jsem napekla ..








Dělala jsem  sněhové  něco se povedlo a něco ne..
Sníh se mi povedl měla jsem hodně  bílku  vnučka dělala  vaječný   likér tak bílky mi  přinesla..





Moc se mi líbil anděl tak  jsem si ho koupila ..
Ta koule je skleněná a svíčka  na baterky  také se mi to líbilo  tak jsem si 2 koupila,
Stromeček mám  malinký 

 A tady  v druhem pokoji mám  jiný.

10 komentářů:

  1. Tedy, tam se dostat, tak ti v cukroví udělám pořádný vítr, takových dobrot! Máš to moc hezké a jistě moc dobré.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji za komentáře.

      Vymazat
    2. Koukám, že máte stejnou čističku vzduchu. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Bětuško,máš to moc krásné všechno.Cukroví i výzdobu.
    Já ještě asi ještě dva druhy cukroví udělám,abych měla sedm
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko moc děkuji za komentář jo spadlo to do spamu nevím proč měj se také hezký..

      Vymazat
  3. Něco málo....hihihi... Já jsem upekla pět druhů, ale letos se mi nějak nedařilo. Buď nekvalitní mouka nebo tuky....Nevím. Teď už na to nemám čas a ani náladu. Manžel se mi vrátil z nemocnice a uvidíme, co bude dál...Přeji Ti krásné a pohodové Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko moc děkuji a opatruj se manželovi moc přeji to zdraví, zdraví, také krásné Vánoce přeji ..

      Vymazat
  4. Týýýýýýýýýýýýýýý jó Bětuško, parádní cukropví. To sněhové jsem nikdy nepekla. No máš to úžasné. Krásně už nazdobeno, stromeček nádherný teď už může přijít Jéžíšek. Přeji Ti i Tvé rodině krásné, klidné Vánoce, pěknou pohodu ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já se picnu, prý něco málo ???? Hi,hi tedy Bětuško máš cukrovíčko parádní i výzdobu máš úžasnou, já už také mám vše nazdobené konečně jen stromek ještě nemáme snad v pátek syn s mužem ustrojí. Koukám také máš čističku vzduchu i my máme přesně takovou a je to dobrá věc.🎄🔔😇Krásné Vánoce přejeme celé Tvé milé rodince a dětem hezkého Ježíška♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  6. Bětuško zdravím, máš to všechno tak krásný - cukroví i výzdobu, vše vkusné. Přeju Ti krásné vánoční svátky, opatruj se. Lenka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...