1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Procházka  sobota nasněžilo  a v pátek  sníh nebyl  to je rozdíl jednoho dne  počasí si známa  zahrava a jaro nikde  .

















 

8 komentářů:

  1. No páni Bětuško tolik sněhu? Já se picnu 😂 🤣 u nás také máme ale poprašek. Zdravím a pohlaď za mne pejska 🌹 🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji no už mne to nebaví nemůžu ani na zahradu něco dělat už aby bylo jaro ..

      Vymazat
  2. Sněhu je u vás opravdu dost.U nás napadly do rána 3 cm sněhu,to nebylo za celou zimu.Předtím v pátek bylo 15 stupňů.U nás už sníh není a má večer pršet.Na první jarní den včera předpovídali až 20 stupňů.Tak se snad máme na co těšit.Krásné fotografie
    Měj se hezky Bětuško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko moc děkuji no není konce toho sněhu už čekám na to jaro a nikde není hezký den přeji..

      Vymazat
  3. Snad se Bětuško dočkáme u nás v

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak se mi to odkliklo bez konce.U nás v sobotu také sněžilo,ale tàlo.Už se také těším na jaro.opatruj se a přeji hezký den.❤️🤩🤍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji no už nám to všechno roztálo už aby bylo to jaro .

      Vymazat
  5. Moc hezké fotky Bětuško ♥ u nás je aprilové počasí

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Sousedský Velikonoční jarmark 30.3.2024

  Veronika   vyráběla  krásné šperky z minerálů Dětičky si vytvářeli   ozdoby a  malovali  vajíčka   Jasmínka   moje pravnučka  byla šikovná...