1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

🎄🔔🎄🔔Krásné vánoční svátky přeji..

Děvčata   tak jsem něco napekla  moc se mi   ani nechtělo  budou smutné vánoce  bez manžela   ale   pro děti   a vnoučata  pravnoučátka  jsem   to  dokázala  hezké  svátky  vám všem přeji..






Pudinkové cukroví dělala  jsem je  po prvé   ale  jsou  moc dobré  320g hl.mouky,102g cukr moučka 2 pudinky vanilkové  ,1-2 vejce, 210g másla  Dělám  v mlýnku jako   rohlíčky  nebo  rovné  tyčinky  které  se namáčí  do čokolády   nebo se   jenom  stříká  povrch  ,  

Pusinky   se mi   povedli vypadají jako   makronky .


Křehké mandlové dělala jsem je také po prvé 250ghl  mouky,100g cukr  moučka,100g mandlí  mleté  150g  másla,  3 žloutky ,1 bal vanilkový cukr  ,špetka soli,  vše spojíme vytvoříme  na plech  kuličky   a  vařečkou  uděláme  důlek potřeme   bílkem   posypeme mandlemi upečené pak zdobíme  do důlku   marmeládu  .

Ořechy  mi  napekla  dcerka šikulka  já jsem jenom  je   naplnila  


Úlky  jsem dělala pro vnuka  Tobiaška  má to moc rád..

To jsou   ořechové  z kávovou náplní..

Tady  mám  nepečené   a  pařížské  tyčinky.


Mám  2 stromečky   i dárečky nachystané  a udělala jsem si radost   aspon trochu  koupila  jsem si   křeslo  nové..

 
Tak jsem chladila   puding na cukroví sestra mne  natočila  no nasmáli jsme se spolu.  Musíš kliknout  2  krát.

7 komentářů:

  1. Bětuško, máš to vše nádherné pěkně nazdobené cukrovíčko - šikulko měla jsi sem dát to video jak chladíš krém😂 🤣 pudinkové rohlíčky jsem dělávala a opravdu jsou výborné jen já jsem je mazala marmeládou a konce máčela v čokoládě. To se ti bude hezky sedět v křesílku je hezké i stromečky máš hezké no a tolik dárečků. Cítím s Tebou, že budou smutné bez manžela, ale máš hezkou rodinu vnoučátka a musíš žít, alespoň kvůli nim♥ je to těžké moc, tak se drž a mějte krásné svátky hlavně ve zdraví.🎄🔔😇

    OdpovědětVymazat
  2. Ivetko ahoj zdravím no zvládla sem to nějak musela jsem něco dělat a to video to tam možná vsadím násmáli jsme se ze sestrou jak sem to chladila také hezké svátky i já Tobě přeji ..🎄🔔🎄🔔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂 🤣 jsem ráda, že jsi to video Bětuško sem dala, smíchu je málo i je fajn, že sestra tě podrží♥ tak zdravím a vnoučátkám i pravnoučátkám krásné Vánoce přejeme♥

      Vymazat
  3. Bětuško máš toho tedy hojně napečeno. Já jsem letos pekla jen tři druhy a dost! Nevydržím u toho stát, protože mě každý rok pak chytnou záda a celé Vánoce se pak léčím Ibuprofenem. Tak že letos jsem to odbyla. Tři druhy a stačí. Budou chlebíčky, chuťovky a sladké pak už stejně nikdo nechce.

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško,máš nádherné cukroví,některé láká přímo k ochutnání.A některé ani neznám.
    Na bolest je nejlepší práce,zabavíš se a ještě se se sestrou zasmějete.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádherné cukroví...jsi šikulka.
    Přeji další krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Bětko napekla jsi toho hromadu a vše krásně vypadá. Ořechy delavam také, ale v poslední době se mi nechtějí dobře vyklápět z formiček. Nevím, čím to je. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Sousedský Velikonoční jarmark 30.3.2024

  Veronika   vyráběla  krásné šperky z minerálů Dětičky si vytvářeli   ozdoby a  malovali  vajíčka   Jasmínka   moje pravnučka  byla šikovná...