1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Pár foteček jsem nafotila  u nás   dnes pršelo  a  z okna jsem nafotila  srnečky   jak k nám přišly až  k zahradě .
Tady je   jeden  .
A tady je druhý 


Beneček  náš pejsek..










Chryzantémy   mi teprve nahazují poupata   jsou  bíle   pak to dám na  hřbitov .



Je  už vidět že je podzim..

Tady  ještě  kvete  černooká Zuzana  je škoda  že je to jenom letnička  

 

8 komentářů:

  1. Bětuško to jsou moc krásné fotografie. Máte moc hezky dům i zahradu krásné upravenou. Je za tím vidět ta spousta práce, kterou tomu dáváte. Přeji vám oběma, hlavně zdraví, abyste v tom hezkém prostředí byli ještě dlouho spokojení a šťastní a manželovi hlavně uzdravení i když vím, že to nemáte teď snadné.

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško,máte to moc hezké.Srnku se ti podařilo krásně nafotit a pejsek je fešák.
    Měj hezký svátečný den

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško, zdravím. Máš krásnou zahradu a Beneček to je plyšák ! Hezky jsi nafotila srnečky, jak přišly k vám na návštěvu. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky.Srny jsou jako na obrázku...je to takové romantické.
    I "moje" zuzanky se objevily.Letos jsem je vypěstovala po dlouhých letech.Byla jsem z nich nadšená.
    Příští rok bych to chtěla zopakovat-semena jsem poctivě sbírala.
    Přeji Tobě i rodině krásné dny ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ty máš krásnou zahradu v každém ročním období Bětuško.A ten srneček moc hezké...nám kdysi běhal po zahradě muflon který utekl ze zoo.Máme zahradu blízko zoo,ale není okrasná,brácha tam pěstuje rajčata papriky okurky ...🤩

    OdpovědětVymazat
  6. Máš nádhernou zahradu. O srnky u nás není nouze. Vím, kde a na které louce jsou a v zimě mnohdy přijdou i mezi domy do našich zahrad, někdy se toulají až na nádraží. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  7. Bětuško, máš to krásné jako každý rok i srnky jsou boží. My ještě nemáme zahradu dokončenou, ale už se rýsuje:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji vám všem děvčata za milé komentáře ♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Sousedský Velikonoční jarmark 30.3.2024

  Veronika   vyráběla  krásné šperky z minerálů Dětičky si vytvářeli   ozdoby a  malovali  vajíčka   Jasmínka   moje pravnučka  byla šikovná...