1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Procházka   večerní s pejskem  a manželem  sice sníh   už  není  ale mrzlo ..Krásný  západ  slunce.




Tady  ještě  na zahradě  něco sněhu  zůstalo taková námraza .


Barvička  je  moc hezká  toho západu 



 

7 komentářů:

  1. Bětuško,hezká procházka s krásným západem slunce.Překvapuje mě,že jste bez sněhu.I když už možná zase máte.U nás trochu nasněžilo o víkendu,ráno jsem dnes odklízela sníh a už je skoro po něm.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško moc děkuji zdravím no sníh byl ale slezlo to jenom sem tam ještě zůstal kde nebylo sluníčko a zmrzlo to tak je tam vidět trochu na zahradě jinač nám nenasněžilo tak uvidíme jo je to překvapení že jsme na horách a sníh není ..

    OdpovědětVymazat
  3. Moc príma procházka Bětuško.Ten krásný západ slunce.Jo ten sníh chybí.☃️

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško,hezky jsem se s Tebou prošla... Alespoň takhle virtuálně, jinak toho teď moc nenachodím, mám pochroumané koleno a berli, doufám, že to bude brzy o.k. U nás sníh teď není, jen poprašek. Chválím fotografie a přeju Ti hezké dny, opatruj se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná procházka.Už léta mně fascunuje pohled na mraky-na oblohu celkově.Poslední dobou bývá ta "růžová obloha" moc často
    Přeji krásný nový týden ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Super procházka hezké foto....

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...