1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Vánoční zvyky.

Jen Tak  pro  zábavu si to přečti.
















 

6 komentářů:

  1. Bětuško,to je nádherné.Některé zvyky ani neznám.A na Barborku jsem zapomněla.Loni jsem si větvičky natrhala a krásně rozkvetly.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🎄🎄🎄🎄Děkuji Jituško zdravím a hezký advent .

      Vymazat
  2. Bětuško to je moc pěkné. My prostíráme vždy jedno místo "pro hosta" navíc, nesmí být zamčené vchodové dveře, nesmí viset prádlo. Dáváme pod ubrus bankovky, které tam musí vydržet až do Nového roku, na stole nesmí chybět chléb, voda a jablka. Hospodyně zasedá ke stolu jako první a všechny obsluhuje nejmladší člen rodiny nebo muž. Po dobu večeře od přípitku až do konce večeře, žena nesmí promluvit. To dodržujeme celé roky. Barborku jsem letos sháněla v loukách, ale oni mi energetici ten strom pokáceli, když tam stavěli nové sloupy a natahovali nové elektrické vedení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🎄🎄🎄🎄Jarunko zdravím a děkuji moc hezký advent také přeji ..

      Vymazat
  3. Bětuško,uvidíme,co se letos bude dodržovat.Takové osamělé Vánoce jako vloni.Už aby to bylo pryč(ten covid).Ještě,že budou krásné staré pohádky...
    Přeji Ti klidné dny ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🎄🎄🎄🎄Evi moc děkuji zdravím a hezký advent přeji ..

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...