1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Tak něco už peču.

Rohlíčky  už  mám ..

Můj pomocník robot   jde to   rychleji než  to   rukama bych to zpracovala.
Dělám to přes  strojek  jde mi to rychleji..

Linecké budu   slepovat. 


Ořechové  těsto to   dělám přes  folii aby se mi to tak nelepilo   je to  pracnější  než to   vykrojím  ale   je to moc  dobré   a vydrží to pořád  vláčné..
Ořechové   později   tam budu   slepovat  kávovou nápln je tam máslo tak  až  před   vánocemi. 






 

11 komentářů:

  1. Bětuško,asi taky brzy začnu.Suroviny jsem už nakoupila,tak uvidím,kolik toho zvládnu.Opíšu si některé Tvoje recepty.Peču oblíbená cukrovíčka,ale mám recepty ještě po mé babičce(☺ začátek 20.století ☺).Chce to změnu.Perníky už nějaký rok nedělám podle babičky,protože míchat 76 minut...
    Přeji Ti velikánský úspěch při dalším pečení.Jen aby nám neudělali lockdown.
    Přeji krásný podvečer ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj zdravím no začala jsem to dřív aby sem toho neměla moc vanilkové rohlíčky mám recept po manželové mamince a je super jiný pak už nezkouším opatruj se Evi

      Vymazat
  2. Bětuš Ty jsi šikulka. Já toho letos moc péct nebudu. Manžel má zvýšený cukr a o dia cukroví nestojí, tak že upeču jen trochu symbolicky. máš to moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko ahoj zdravím no aspon něco napeču manžel má také cukr tak mu dělám zvlášt neobaluji mu to v cukru má to tak rád opatruj se také ..

      Vymazat
  3. Ty jedeš Bětuško.Jæ mæm upečené perníčky,zítra ozdobím a potom začnu další cukroví.Těsta dělæ také robot ,tak to půjde.Vyzkouším také to tvoje.🎄🎄👻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško také zdravím no perníčky nepeču to peče dcerka a vždy přinese bude tady s Tobiaškem na štědrý večer i vánoce celé to víš je sama s klukem tak je u nás jo vyzkoušej jsou všechny recepty moc dobré to ořechové mám nejradši stou kávovou naplní jak to poleji vrch čokoládou a dám tam na ozdobu mandlí je to pořád dlouho vláčné. Opatruj se také ..

      Vymazat
  4. Bětuško,ty máš každý rok moc pěkné cukroví.Já začnu začátkem prosince.Docela se těším.
    Tak ať se ti daří.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji za pochvalu no ještě to mne čeká všechno polepit a nazdobit tobě přeji aby se Ti všechno povedlo ..

      Vymazat
  5. Bětuško, Ty jsi úžasná ! Ty už máš tolik napečeno, to já ještě nezačala. Byla jsem dlouho nemocná s průduškama, teď jsem u táty dva dny skládala dříví, co mu přivezli,musím ještě dodělat zahradu a pak už na to taky najedu... Ať toho pak není moc najednou, Vánoce se blíží... Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Bětuško ty jsi šikulka, super určitě zkusím ty tvoje kokosové pusinky

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Bětuško, to je paráda, šikulko ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Dnes jsem si upekla bábovku Banánová.

Tady  mám  recept ..Banánová  bábovka. 250g másla,200g krupice,250g polohrubé  mouky, 200g rozmixovaných banánů,4 vajíčka,1 vanilkový cukr,1...