1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Jak šel čas osobnosti..

Pohled do tváří českým osobnostem v mládí .....a po mnoha letech..

Hana Maciuchová.

Ladislav  Štaidl..

Lida   Barová.

Adina Mandlová.

Eva Pilarová.

František  Filipovský.

Jiři  Sovak.

Luděk   Munzar,,

Iveta  Bartošová,

Karel  Černoch,,

Karel Kryl.

Iveta Simonová.

Vlasta Burian.

Václav Neckař.

Waldemar  Matuška.

Stella Zázvorková.

Pavel  Bobek..

Josef Kemr.

Rudolf Hrušinský.

Vladimír Menšík.

Boris Rosner.

Květa  Fialová.

Karel Svoboda.

Věra  Špinarová.

Wabí Daněk..

 

2 komentáře:

  1. Mám ráda tyhle srovnávací fotografie.Třeba Gottovi stárnutí hodně prospělo.Škoda ho.
    Bětuško,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško také se mi líbí ty černobíle fotky má to něco do sebe jo Gotta je škoda ale stáři je prevít hezký víkend přeji..

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...