1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

První výzva loučení s létem..


Loučení  s létem  a přichází  podzim..

Sobota  2.10.2021  byl krásný den  tak jsme   za barákem na louce pouštěli  s pravnoučaty  draka   Jasmínka, Mikulášek, teda  měli velikou radost a  maminka také     sluníčko nám svítilo  a foukal příjemný  vítr   drak nám stoupal  nahoru   a dolů  a pradědeček  se také zúčastnil   pomáhal   a já fotila  ha ha  











praděda se  snažil  




Jasmínka 
Mikulášek 


Jasmínka s maminkou 
V pozadí   máme krásný výhled  na  Lysou  horu.


vnučka  s dětmi 
Krásný výhled na  Lysou horu.

 


Tak  něco  i barevné    jsem nafotila    a  podzim je tady   má své kouzlo..













6 komentářů:

  1. Komentář mě zmizel.
    Krásně jste se rozloučili s létem.Počasí je poslední dny hodně větrné a tak draci musí parádně létat.Syn chodil vždy s vnučkama u nás na pole a já je fotila z okna.
    Bětuško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jste si užili Bětuško.To musely děti mít radost.🪁🪁🪁🪁🪁

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotečky Bětuško, to je skvělé rozloučení s létem. Výzvu Jarušky jsi splnila na jedničku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško super fotečky, ale pravnoučátka ti jsou zlatí. Moc krásné ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsme moc rádi pouštěli draky.Ale vnoučata jsou na to velká a pravnuci malí ☺
    Opravdu nádherné fotky.
    Přeji krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata moc vám všem děkuji za moc milé komentáře vážím si toho moc vás zdravím..♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Něco ze zahrady jsem nafotila

 Tak mi to kvete na zahradě  no  ještě  mi to  všechno nerozkvetlo   jde to  nějak pomalu .Macešky jsou krásné  tak jsem je tam nechala  jen...