1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Udělala  jsem si výlet s vnukem Tobiaškem  a  synovcem Honzíkem   já na  kole  Honzík  také  a  vnuk na koloběžce  ale měl elektrickou   tak  to zvládl  bylo  nám  fajn  celé odpoledne   kluci mne  vždy  vytáhnou  ven   však to babí zvládneš ale jo ještě to zvládnu  ha ha ,,




Tak to teda  jsem  sportovec   co  ha ha   ze synovcem  ..














Také si   užili  zábavu  na  prolézačkách .




Vnuk Tobiáš   také se mu  dobře jelo  na  elektro  koloběžce..


Tady  si  chtěl vnuk  vyzkoušet  moje  kolo   elektrické  a líbilo   se mu to ..









Přehrada se  opravuje   tak jsme  dál  už  nesměli .

Nanuk  jim chutnal  teda..






 

12 komentářů:

  1. Bětuško, zdravím. Parádní výlet jste si udělali s klukama, jsi akční. Líbí se mě, jak Ti tu poletují knoflíky, na ty já jsem zatížená. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a mám aspon veselo nenudím se hezké letní dny přeji ..

      Vymazat
  2. Bětuško,nádherné fotky z parádního výletu.Docela tě obdivuji,je to sice radost trávit čas s vnukama,ale vím,jak jsem byla často unavená.Zvládáš to parádně.Jsi čupr babička.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji jo kluci jsou super a já se nenudím to víš na elektrokole je pohoda zdravím a hezké dny přeji a zase něco nafot děkuji ..

      Vymazat
  3. Bětuško paráda, jak výlet, tak fota, jsi nezmar babi ♥*******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danulko děkuji jo nezmar babí aspon jsem fit že nenudím se ..

      Vymazat
  4. Bětuško super výlet ty jsi akční babi-no já bych taky chtěla být jen ty vnuci až v Irsku tak se kochám tvým výletem a fotečkama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romanko no jak poradím tak jezdím s klukama

      Vymazat
  5. Bětuško,jsi dobrá.Výlet byl nádherný.Jsem ráda,že jsi se s námi podělila...
    Můj mladší syn se ženou,synem a kamarády se vydali vlakem do Chebu a zpět jedou na kolech-50km.Ze začátku mi vnuk posílal fotky a videjka...jenže je 30°C.Asi už lezou po čtyřech.Napamatuji si syna,že by jel na kole ☻.
    Když jsem viděla mládence se zmrzlinou,dostala jsem na ni chuť.Myslím,že mám v mrazáku nějakou. Vím,že není opravdová jako točená,ale lepší něco než nic.
    Přeji nádherný nový týden ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji za Tvé milé komentáře mám tady celé prázdniny vnuka tak vždy něco naplanuji aby se nenudil..

      Vymazat
  6. Týýý jó Bětuško, ty jsi tedy akční. Super výlet jsi měla s klukama.Pěkný víkend ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni jo jo akční ještě sem to je dobře ne horší jak nebudu moc nnuci a pravnuk a pravnučka mne někdy daji zabrat ale to je radost..

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...