1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Dnes bylo   krásně tak se sekala  tráva   .

Teploměr   vylezl až na  25  st  

Tak mi   kvetou  a  rostou jahody v truhlíku..












Rajčatka   mi už  také  rostou  .




Tak mi kvetou  na schodech muškáty..




Tak  jsem to zvládla   posekat   .



Vidím  i na Lysou  horu  ze  zahrady.

 

9 komentářů:

  1. Bětuško moc hezká zahrada krásné fotečky

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško, máš to vše vzorně upravené. Moc moc pěkná podívaná.Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji za návštěvu mého blogu hezký den přeji

      Vymazat
  3. Bětuško,máš krásnou zahradu a hlavně velkou.A všechno krásně upravené,jak to všechno stiháš.Vidět na Lysou horu je paráda.Máš moc krásné bydlení.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško zdravím a děkuji za tvoji návštěvu no nějak to stihám manžel poseká traktorem a já to pak dodělám sekačkou kde on nemůže traktorem to víš všechno stihám i obrázky ha ha ještě k tomu přijdou vnoučata a pravnoučátka Mikulášek měl 13.6 už 4 ročky a Jasmínka rok a půl Tobiašek vnuk bude mít už 10 let tak aspon mi dělají radost hezký den.

      Vymazat
  4. Máš to tam nádherné Bětuš ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuško,nádherně Ti kvete zahrada. Tedy to je pořádný kus na sekání.Zrovna jsem se musela smát.Vnuk si měl vybrat:sekat nebo vyluxovat barák. Vybral si luxování :-)
    Přeji krásný sluníčkový den :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásnou zahrádku máš. závidím, že je na rovině. Já ji mám docela do kopce a i to sekání je obtížnější. Ale také je to moje práce. Manžel pak důkladně čistí sekačku. :-D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...