1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Jen  tak jsem nafotila   cestou k lékaři  máme  ještě   dost sněhu  ale cesta klouzala   .Ale děti si najdou  všude  kopeček na sankováni ..




Take  bylo  vidět   i sluníčko   mad  horama ..














Náš  pejsek  už  na mne čekal ..Druhej  pejsek  byl u nás..Byla  to  galanka   našeho   pejska..



 

10 komentářů:

  1. Opravdu krásné zimní fotky.Tady teď prší,sníh je mokrý,špinavý...Nejhorší varianta zimy.
    Přeji nádherný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko děkuji a zdravím jo snih se ještě drži ale jak přimrzne tak to je teda ani po chodniku se neda chodit ..opatruj se ..

      Vymazat
  2. Bětuško,krásnou zasněženou krajinu jsi nafotila.Máte sněhu hodně.Za městecm to vy\padá i u nás lépe,ale ve městě sníh skoro není.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitiuško děkuji jo snih zatím je dost ale už aby bylo teplo ..opatruj se ..

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky. Krajina se sněhem u nás byla jen pár dní. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji za návštěvu jo máme ještě snih ale něco roztaje a pak zase zmrzne..moc zdravím..

      Vymazat
  4. Pěkná zima. Škoda, že u nás byl sníh jen pár dní.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...