1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.

Výlet   na  kolech   24.10.2020 
Klikni  2  krát  na  video   otevře se ..

A jedeme  dál..

























Krásný   mlýn vodní  v potůčku..



 



9 komentářů:

  1. Krásné fotečky Bětuško....výlet byl určitě perfekt❣️🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko děkuji moc jo bylo super vnuk se nenudí..

      Vymazat
  2. Krásný výlet Bėtuško.Ten Tobiašek si s tebou užije...hezkou neděli.😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško to máš pravdu všude mne táha ještě že může knám co ve městě že znáš to sama ..děkuji ..

      Vymazat
  3. Bětuško,krásný výlet jsi měla s vnukem na kolech.Také jsem jezdívala s vnoučatama na kolech,bohužel to uteklo a vyrostly.Krásnou krajinu tam máte a na Lysé hoře mraky.V sobotu bylo krásné teplíčko,taky jsem přemýšlela,zda nemám vyjet na kole,ale mám tu synova psa a tak jsem šla na procházku s ním.
    Měj se hezky a opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji jo bylo docela hezký to víš Tobík otravuje pořád mám ho u nás a tady těch kamaradu moc nemá jenom vlétě jak přijedou na chaty tak se musím já věnovat a dědá se sním učí dcerka dělá tak sam nemůže doma zůstat tak ja mám aspon veselo ale mám tady i pravnoučatka kousek od nás tak vždy přijdou hlavně Mikulášek má 3 ročky .. a ty se opatruj také i celá Tvá rodinka .. 💋 💘 ❤️

      Vymazat
  4. Krásný výlet na kolech jste si udělali. Je tam u vás moc hezky. Moc hezké fotografie. Opatruj se a přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Věřím,že čas s vnukem byl nádherný.Vaše fotky jsou "špicové".
    Včera mi zavolal vnuk...sešli jsme se na lavičce před naším činžákem(2m od sebe,s rouškami).Já jsem byla tak šťastná,že jsem si s ním mohla popovídat po dlouhé době.
    Přeji další krásné dny,Bětuško ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Bětuško parádní výlet na kole s Tobíkem roste jako z vody sluší mu to i ty jsi šťabajzna, jinak moc krásné fotky i krajinu tam máte nádhernou🥀 🌸💖🌷

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...