1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.
 Tak  mi   kvete   květina   mám ji   asi  4  roky  je  to  trvalka   vždy ji  přendám   na  zimu   do sklepa   ale  nevím jak se  jměnuje..




11 komentářů:

  1. To moc hezká kytička tu neznám....

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško to je překrásná květina. Na názvu nezáleží,ale dělá ti radost a o tom to je...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fialové květy.Já moc kytky neznám a stejně nemám potřebu se s jejich názvy chlubit,protože bych si název musela najít na internetu

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško no krásné, také neznám možná Lenička bude vědět ona je přebornice na kytičky :-)💕☀️🌷☀️🌺☀️💕

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuško moc krásně kvete...máš tu nádherné fotografie...super..........

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata děkuji vám všem společně a pohodový den přeji ..

    OdpovědětVymazat
  7. Bětunko, máme ji také....také nám kvete...

    OdpovědětVymazat
  8. Bětuško, máš je parádní, to nám ještě tak hodně nekvetou. Ještě, že jsi je dala na FB, alespoň už vim jak se jmenuje. Kde je přechováváš? papa

    OdpovědětVymazat
  9. Na dalším obrázku už jsem si to přečetla, že ve sklepě. papa

    OdpovědětVymazat
  10. Je krásná, mám ráda fialové květiny :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...