1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.
Děvčata  napsala   jsem  recepty  co jsem  pekla.To mám  recepty  po   mamince    jsou   super .
Těsta vždy nechám přes  noc uležet .

Rohlíčky   také jsou  moc dobre  rozplívaji se   já to dělám přes  strojek  

Tady  ty  ořechove  jsou  pořád  měkké  válim to přes   foliji   tak se mi to nelepí ..  

6 komentářů:

  1. Krásně jsi vytvořila recepty.Já mám asi dost podobné.Dnes jsem dopoledne dokoulela vanilkové rohlíčky,dělám je z dvojité dávky,máme je rádi.Odpoledne jsem už nesla krabičku cukroví na setkání s děvčaty.Ale zítra ještě něco zase budu péct,já dost cukroví rozdám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji za komentáře a rohlíčky také máme moc rádí manžel to moc nechce pocukrované a také vždy to rozdám sousedce a detičky snědí ha ha taková práce a pak je to fuč ale to mne nevádí..

      Vymazat
  2. Krásně jsi to udělala Bětuško,rohlíčky dělám také přes strojek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji moc jo je to mene práce přes ten strojek než to válet ručně

      Vymazat
  3. Ta kávová kolečka neznám a líbí se mi. Recept jsem si opsala. Také vše válím přes folii už roky. Rohlíčky dělám ručně. Nastrouhané oříšky nejdříve trochu opražím. Těsto pak lépe zpracovává a jde to docela dobře. Máš to moc krásné a určitě výborné.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné to máš jsi šikulka aj Tobíšek♥ Já rohlíčky dělám ručně už mnoho let jen letos vůbec nešlo ani přes strojek, tak jsem je dělala v silikonu hihi💖🌌🌟🎄

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Dnes jsem si upekla bábovku Banánová.

Tady  mám  recept ..Banánová  bábovka. 250g másla,200g krupice,250g polohrubé  mouky, 200g rozmixovaných banánů,4 vajíčka,1 vanilkový cukr,1...