1kuř

Vítejte na mém blogu a děkuji za návštěvu budu se těšit Betka fotím jen Tak pro radost.
Tak mi zase kvetou krásně   Orchideje..











9 komentářů:

  1. Bětuško,nádherně ti kvetou.Mně zrovna moc ne.Pouze dvě,brzy květy opadají,nevím,čím to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko moc děkuji za komentáře no našla si ten blog udělala sem si ho také tam mi nefunguje ten blog.cz

      Vymazat
  2. Bětuško máš je každý rok překrásné je vidět, že Tě kytičky mají moc rádi jako já♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko no mne to pořád tak kvete daří se mi to pěstovat ..a moc děkuji

      Vymazat
  3. Páni Ty jich máš a nádherně rozkvetlých. Já mám jen tři. Dvě mi kvetou třetí odpočívá...Máš to tady na bloggeru moooc pěkné. tak že si zkopíruji adresu a tu z blog.cz už smažu. Stejně se tam už nedostanu k nikomu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko zdravím a moc děkuji no kvete mi to pořád to mám radost a na blog.cz se já také nedostanu tak nevím jestli to půjde a já moc děkuji za pochvalu..

      Vymazat
  4. Betka maš nádherné kvetinky.... Musela som ist na Mozilu tu mi to ide komentovať, ale veľmi veľmi pomali skače mi to vyhodi ma to ven z blogu... Aj Lenka mi napisala že mam skusiť iny prehliadač a na Mozile mi to nešlo a Ivetka mi povedala že sa musim ale odhlasiť na chrome to som nevedela ha ha a už mi to ide: ale nemám nervy na to ha ha

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuško toje krása,mi kvete žlutá.A Vykvetl mi vánoční kaktus.🤣🤣🤣

    OdpovědětVymazat
  6. máš Bětuš nádherné orchideje******* hezký týden přeji ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a komentáře zdravím hezké dny přeji..

Nový potah na křeslo a mám změnu..

Děvčata   tak jsem si koupila  potah  na  křeslo  a mám žlutý  .A za oknem nám  nasněžilo..   Křeslo je zelenkavé původní  ale   se dost   š...